REKLAMAČNÍ ŘÁD firmy Uhlí Doležal |
A. Jakostní reklamace
2) Prodávající
neodpovídá za vady jakosti tuhých paliv, které byly způsobeny po
převzetí dodávky nebo byly způsobeny neodvratitelnými událostmi.
3) Záruční doba pro
zjevné vady jakosti je 10 dnů od data expedice dle prodejky.
4) Po převzetí dodávky
bezodkladně oznámí kupující prodávajícímu zjištěné vady jakosti s
uvedením návrhu na jejich vypořádání. Dohodnutý způsob vypořádání
nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího.
5) Nedojde-li po
oznámení vady jakosti k jiné dohodě, je kupující povinen
reklamovanou dodávku odděleně uskladnit a označit.
6) Prodávající je
povinen neprodleně sdělit kupujícímu, zda se k vyřízení reklamace
dostaví do dvou pracovních dnů od jeho nahlášení.
7) V případě, že
prodávající do dvou pracovních dnů od oznámení vady nepotvrdí svoji
účast na kontrolní přejímce nebo sdělí, že se k přejímce nedostaví,
provede kupující odběr kontrolního vzorku podle příslušné technické
normy sám a písemně sdělí prodávajícímu do 8 dnů zjištěné vady
současně s návrhem na způsob vyřízení.
8) Kupující, kterému
vznikl nárok na slevu z prodejní ceny, není oprávněn požadovat jinou
náhradu škody, způsobenou jakostí paliva, na které se sleva
vztahuje.
10) Při reklamační
činnosti v místě kupujícího je povinen kupující vytvořit
prodávajícímu vhodné podmínky k ověření oprávněnosti jakostní
reklamace.
11) Kupující může
předisponovat reklamovanou dodávku pouze po dohodě s prodávajícím.
12) Při oprávněném
odmítnutí dodávky na základě zjištěných vad jakosti je prodávající
povinen dát kupujícímu neprodleně dispozice, jak má s vadným palivem
naložit.
13) Náklady na rozhodčí
analýzu nese prodávající jen tehdy, byla-li vada jakosti prokázána. 14) Prodávající nejpozději do jednoho měsíce od obdržení protokolu o vadách sdělí kupujícímu, jakým způsobem byla reklamace vyřízena.
B. Váhové reklamace
Uhlířská Lhota 3.5.2013 |